Monday, March 30, 2009

Anieq dah 5 bulan dah








Whoaaa.. sedar tak sedar Anieq dah masuk 5 bulan aka bulan ke enam, dah besar dah budak nih, dah pandai main mata dah pandai angkat kening.. dah tu gelak pun dahmula mengekek.. kalau orang agah saja senyum meleret.. sekarang nih dah 7.3 @ 7.4 kilo dah nih.. 
nih masa 23.03 nak gi cucuk lah kekononnya, tapi dia selsema dan suhu badan dia naik sikit, jadi tak jadi lah, tengok berat dia tu, masa nih dah 7kg lebih dah..
nih, masa nak gi cucuk kali kedua la, seminggu lepas tu, dalam 1 hb April , tengok tu berat badan dia dah naik jadi 7.3 or 7.4 kilo dah, isk cepatkan berat badan dia naik..
hah, kang dah kena cucuk, tengok tuh sampai 3 orang kena pegang, yakni doktor, mema aku dan jurugambarnya, he hee aku lah tu... 
Posted by Picasa

2 comments:

ellaila said...

dah besaq anak menakan BB ni.... lama tul tak tengok, tapi takpala... BB boleh tgk kat sini jer....

Sikelu said...

Tu la BB, sekarang ni sume orang sebuk.. smp tak de masa nak pi mai pi mai..