Sunday, December 14, 2008

dah 45 hari dah...

Alhamdulillah.. sedar tak sedar.. Anieq Nu'man dah 45 hari umur dia, pejam celik-pejam celik.. sekejap masa berlalu.. masa ni Anieq Nu'man dah 4.8kg.. wah cepat betul berat badan dia bertambah berbanding dari kali terakhir timbang 2 minggu lepas baru jer 3.5 kilo.. dah naik 1.3kg.. cepat betul, tapi nak heran apa kan, minum susu cukup banyak, kejap susu mama dia kejap pulak susu formula.. isk kalau lambat suap jer... maka nyaring keluar suara dia tu... 
hmm.. apa aku nak jadi bila besar nanti yer..?

errr kalau jadi operator telefon macam ni?

alah abah ni kacau angan2 orang la... 

tidur lah....

1 comment:

is said...

comel yer...semoga jadi anak yang baik